Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FILTA.PL

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem sklepu internetowego www.filta.pl. Sklep prowadzi Bartłomiej Jaszyna, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG pod adresem ul. Marcina Kasprzaka 31/119 01-234 Warszawa, NIP: 5361965170, REGON: 523261224, zwany dalej Sprzedawcą.

Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez: adres poczty elektronicznej: filta.sklep@gmail.com

Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej www.filta.pl w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.

Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania. Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Klient – osoba fizyczna, osoba prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w Sklepie; Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.); Konto – konto klienta w sklepie internetowym filta.pl; Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego; Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego; Regulamin – niniejszy dokument; Towar – produkt prezentowany w sklepie internetowym filta.pl; Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towaru zawarta między Sprzedawcą a Klientem; Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną; Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

Korzystanie z filta.pl jest możliwe po spełnieniu minimalnych wymagań technicznych: dostęp do Internetu, poczty e-mail, przeglądarki internetowej oraz włączenie cookies i JavaScript.

Klient zobowiązany jest do: – korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem, – nieprzekazywania treści bezprawnych, – niezakłócania działania Sklepu, – korzystania z treści Sklepu jedynie w zakresie użytku osobistego.

IV. Usługi

Sklep świadczy usługi: prowadzenia konta użytkownika, newslettera oraz zamieszczania opinii. Usługi są bezpłatne i dostępne 24/7. Umowy na świadczenie tych usług są zawierane na czas nieoznaczony.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

Informacje o towarach na stronie filta.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy. Zamówienia składa się przez stronę internetową lub e-mail. Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

VI. Dostawa

Dostawy realizowane są na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich lub do Paczkomatów. Koszty i terminy dostaw są określone na stronie produktu. Sprzedawca dołącza dowód zakupu.

VII. Ceny i metody płatności

Ceny podane są w PLN i zawierają VAT. Klient może zapłacić: przelewem online, przy odbiorze (pobranie), gotówką przy odbiorze osobistym. Brak płatności w terminie może skutkować odstąpieniem od umowy.

VIII. Odstąpienie od Umowy

Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Zwrot następuje na adres Sprzedawcy. Zwrot środków realizowany jest w ciągu 14 dni.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów

Reklamacje należy kierować na adres: MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, ul. Marcina Kasprzaka 31/119 01-234 Warszawa, e-mail: filta.sklep@gmail.com. Czas rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni.

X. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych

Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać na e-mail: filta.sklep@gmail.com. Termin rozpatrzenia: do 14 dni.

XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów

Konsument może skorzystać z mediacji, arbitrażu lub pomocy Rzecznika Konsumentów. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

XII. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie filta.pl.

XIII. Dyrektywa o Usługach Cyfrowych (DSA)

Użytkownicy mogą zgłaszać treści naruszające prawo lub regulamin. Zgłoszenia są analizowane w terminie 7 dni roboczych. Usuwamy nielegalne treści, a decyzje o usunięciu można zaskarżyć.

XIV. Odpowiedzialność użytkownika

Produkty oferowane w sklepie filta.pl, w tym filtry do wody, przeznaczone są wyłącznie do użytku ogólnego, np. w celach technicznych lub domowych. Przefiltrowana woda nie powinna być traktowana jako woda uzdatniona do picia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki spożywania wody filtrowanej przy użyciu naszych produktów.

XV. Postanowienia końcowe

Prawa do sklepu internetowego filta.pl, w tym nazwy, domeny, treści i grafik, należą do Sprzedawcy. Spory z Konsumentem rozpatruje sąd właściwy zgodnie z KPC, a z Przedsiębiorcą – sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Regulamin może być zmieniany z 14-dniowym wyprzedzeniem.